Opis stanowiska
- Administracja infrastrukturą sieciową,
- Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z infrastrukturą sieciową,
- Zapewnienie ciągłości funkcjonowania infrastruktury IT,
- Wdrażanie nowych technologii - instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych,
- Rozwiązywanie problemów z siecią,
- Implementacja polityk bezpieczeństwa,
- Tworzenie i utrzymanie niezbędnej dokumentacji technicznej.
Nasze oczekiwania
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: informatyka lub telekomunikacja),
- Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w administrowaniu złożoną infrastrukturą sieciową,
- Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu sieci LAN/WAN, WLAN,
- Bardzo dobra znajomość: protokołu BGP oraz OSPF, IPSec oraz SSL VPN, Radius, 802.1X,
- Bardzo dobra znajomość rozwiązań VPN,
- Dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie rozmów technicznych i czytanie dokumentacji technicznej,
- Doświadczenie w zakresie instalacji i administracji urządzeniami sieciowymi firmy Cisco, Juniper, Paloalto, F5, Aruba (switch-e, router-y, firewall-e, Load Balancer-y),
- Znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem serwerowni,
- Znajomość systemów GNU/Linux na poziomie administracyjnym,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Mile widziany ważny certyfikat potwierdzający kompetencję – CCNP Routing and Switching lub Security.
Co oferujemy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- Pracę w ambitnym zespole przy ciekawych rozwiązaniach,
- Współpracę z osobami chętnie dzielącymi się wiedzą i doświadczeniem,
- Pakiet benefitów pozapłacowych: opieka medyczna LuxMed z możliwością wykupienia usług dla członków rodziny, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe,
- Zniżki na produkty Grupy Polsat Plus w sprzedaży pracowniczej.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polkomtel Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Konstruktorskiej 4,02-673 Warszawa, Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Konstruktorskiej 4, dalej „PLK”.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się na adres: iod@plus.pl lub kierując korespondencję pisemna na adres siedziby PLK.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu a) prowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) rejestracji w bazie kandydatów, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. zgody na przetwarzanie danych osobowych c) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, może być ona wycofana w każdym czasie bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano przed wycofaniem zgody.
- Dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, podmiotom współpracującym z PLK, podmiotom przetwarzających dane na zlecenie PLK oraz spółkom należącym do Grupy Kapitałowej CP.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu a) tj. prowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz przez 6 miesięcy po zakończonym procesie, b) gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 2 lat od przesłania zgłoszenia bądź do momentu wycofania zgody c) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń. Po ustaniu celu przetwarzania dane zostaną usunięte.
- Osoba, której dane dotyczą, posiada prawo do: a) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; b) żądania dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe; c) wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuację; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Zakres przetwarzanych danych osobowych obejmuje dane zawarte w CV.
- Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, ani nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji