Powrót
Aplikuj
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków
- Realizacja procedur prewencyjnych oraz minimalizujących skutki już zaistniałych nadużyć i nieprawidłowości dot. usług telekomunikacyjnych i sprzętu;
- Weryfikacja i analiza raportów oraz podejmowanie działań na ich podstawie;
- Bieżący kontakt z klientami i partnerami biznesowymi w celu zapobiegania nadużyciom i nieprawidłowościom;
- Udział w rozwijaniu procedur reagowania na wystąpienie lub ryzyko nadużyć i nieprawidłowości;
- Nadzór i rozwój zautomatyzowanych mechanizmów kontrolnych działających w obszarze zabezpieczania przychodów i prewencji nadużyć;
- Udział w projektach zmian systemowych, mających na celu zwiększenie efektywności realizowanych procesów.
Nasze oczekiwania
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (Informatyka, Analizy Danych, Metody Ilościowe);
- Znajomość narzędzi do raportowania i analiz typu SQL, UNIX, SAS;
- Bardzo dobre umiejętności analitycznego myślenia;
- Dobra organizacja pracy własnej oraz pracy;
- Znajomość systemów IT wspierających obsługę klienta.
Mile widziane
- Znajomość specyfiki branży telekomunikacyjnej.
Co oferujemy
To oferujemy
- Pracę w największej grupie kapitałowej w kraju;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju swoich umiejętności analitycznych, programistycznych i narzędziowych z MS Office, SQL, SAS i UNIX;
- Przyjazną atmosferę pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą;
- Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, zniżki na usługi oferowane przez spółki z grupy).