Opis stanowiska
- telefoniczna i mailowa obsługa Klienta Biznesowego
- dokonywanie wstępnej analizy zgłoszeń Klienta w zakresie spraw technicznych oraz formalnych;
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących problemów, przekazywanie i monitorowanie sposobu i terminu ich rozwiązania;
- diagnoza i zdalne usuwanie zgłaszanych przez Klientów awarii usług w zakresie udostępnionych narzędzi
- rejestrowanie informacji i zgłoszeń w systemach wspomagających pracę zespołu
- przygotowywanie i wysyłka odpowiedzi na zgłoszenia mailowe Klientów
- wprowadzanie do systemu CRM zleceń dotyczących usług
- kompleksowa obsługa posprzedażowa (nie zajmujemy się sprzedażą usług).
Nasze oczekiwania
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umożliwiającym obsługę mailową i telefoniczną
- dobra znajomość Pakietu Microsoft 365
- chęć rozwoju i otwartość na zadania projektowe
- gotowość do pracy zmianowej w tym również w godzinach nocnych
- umiejętność pracy w zespole
- ukierunkowanie na Klienta
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów
- podstawowa znajomość konfiguracji i administracji usług IP
- podstawowa znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych
Co oferujemy
- umowę o pracę na czas określony (1rok)
- wynagrodzenie zasadnicze plus premia
- po okresie wdrożeniowym możliwość pracy hybrydowej/zdalnej
- kompleksowe szkolenie
- ciekawą pracę w zgranym zespole
- rozwój kompetencji
- pakiet benefitów firmowych
- zniżki na produkty i usługi całej Grupy Polsat Plus
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Netia S.A. z siedzibą przy ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, dalej „Netia”.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się na adres: iod@netia.pl lub kierując korespondencję pisemna na adres siedziby Netii.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu a) prowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) rejestracji w bazie kandydatów, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. zgody na przetwarzanie danych osobowych c) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, może być ona wycofana w każdym czasie bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano przed wycofaniem zgody.
- Dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, podmiotom współpracującym z Netią, podmiotom przetwarzających dane na zlecenie Netii oraz spółkom należącym do Grupy Kapitałowej Netia lub Grupy Kapitałowej CP.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu a) tj. prowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz przez 6 miesięcy po zakończonym procesie, b) gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 2 lat od przesłania zgłoszenia bądź do momentu wycofania zgody c) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń. Po ustaniu celu przetwarzania dane zostaną usunięte.
- Osoba, której dane dotyczą, posiada prawo do: a) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; b) żądania dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe; c) wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuację; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Zakres przetwarzanych danych osobowych obejmuje dane zawarte w CV.
- Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, ani nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.