Opis stanowiska
- Konfiguracja systemu BMC Remedy Helix ITSM / BMC Helix Digital Workplace;
- Analiza problemów i ich rozwiązywanie w zakresie systemu BMC Remedy Helix ITSM / BMC Helix Digital Workplace
- Analiza potrzeb, opracowanie i tworzenie raportów z wykorzystaniem BMC Remedy Reporting Console / Helix Smart Reporting, Tableau Desktop lub Microsoft Power BI;
- Zarządzanie zmianą w procesach IT Service Management;
- Analiza techniczna i biznesowa w obszarze IT Service Management;
- Analiza trendów i danych statystycznych w obszarze IT Service Management;
- Udział i wsparcie inicjatyw projektowych związanych z obszarem IT Service Management;
- Współpraca z zespołami IT: Incident / Problem Management, Service Level Management, Asset Management, przedstawicielami jednostek odpowiedzialnych za utrzymanie i rozwijanie oprogramowania;
- Utrzymanie konfiguracji i zmian w systemie Remedy ITSM – konfiguracja kategoryzacji (operacyjnej / produktowej / operacyjnej rozwiązania / produktowej rozwiązania.
Nasze oczekiwania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, telekomunikacja lub pokrewne);
- Doświadczenie w utrzymywaniu konfiguracji i realizacji zmian w systemie zarządzania usługami IT (Remedy ITSM/BMC Helix);
- Znajomość zagadnień w obszarze IT Service Management (Incident Management, Problem Management, Service Level Management, Asset Management);
- Doświadczenie w komunikacji z klientami i użytkownikami usług IT;
- Praktyczna znajomość zagadnień ITIL v3 lub v4, a w szczególności obszaru IT Service Management (certyfikat ITIL Foundation będzie dodatkowym atutem);
- Umiejętność tworzenia raportów w narzędziach BMC Remedy Reporting Console /Helix Smart Reporting;
- Znajomość narzędzi BMC Helix ITSM;
- Znajomość zagadnień związanych z analizą struktur danych oraz języka SQL;
- Umiejętność administracji systemem Windows Server 2016;
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i koordynacyjne;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Samodzielność, komunikatywność, umiejętność współpracy na różnych poziomach organizacji, umiejętność analitycznego myślenia.
Mile widziane:
- Umiejętność tworzenia raportów w narzędziach w narzędziach Tableau Desktop, Microsoft Power BI;
- Znajomość narzędzi Atlassian JIRA, Confluence;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie;
- Zaawansowana umiejętność posługiwania się Microsoft Excel.
Co oferujemy
- Stabilną i długotrwałą współpracę z elastycznymi godzinami pracy i pracą hybrydową;
- Bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole, z osobami chętnie dzielącymi się wiedzą;
- Pracę nad innowacyjnymi projektami;
- Dużą samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
- Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet ofert pracowniczych GPP;
- Pakiet Multisport.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polkomtel Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Konstruktorskiej 4,02-673 Warszawa, Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Konstruktorskiej 4, dalej „PLK”.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się na adres: iod@plus.pl lub kierując korespondencję pisemna na adres siedziby PLK.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu a) prowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) rejestracji w bazie kandydatów, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. zgody na przetwarzanie danych osobowych c) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, może być ona wycofana w każdym czasie bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano przed wycofaniem zgody.
- Dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, podmiotom współpracującym z PLK, podmiotom przetwarzających dane na zlecenie PLK oraz spółkom należącym do Grupy Kapitałowej CP.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu a) tj. prowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz przez 6 miesięcy po zakończonym procesie, b) gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 2 lat od przesłania zgłoszenia bądź do momentu wycofania zgody c) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń. Po ustaniu celu przetwarzania dane zostaną usunięte.
- Osoba, której dane dotyczą, posiada prawo do: a) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; b) żądania dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe; c) wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuację; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Zakres przetwarzanych danych osobowych obejmuje dane zawarte w CV.
- Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, ani nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji