Powrót
Aplikuj
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków
- weryfikacja wdrażania GTM, GA 3 i GA4; konwersji Google Ads
- koordynacja tworzenia feedów
- współpraca ze specjalistami odpowiedzialnymi za kanały płatne i SEO
- analiza danych, przygotowywanie raportów, edukacja i konsultacje
- znajomość Google Data Studio
- współpraca z Feedlinkiem - doświadczenie w automatyzacji obróbki i wymiany danych między systemami informatycznymi (projektowanie struktur plików json, specyfikacje do API, mile widziana znajomość GraphQL)
Nasze oczekiwania
Nasze wymagania
- znajomość systemów adserwerowych (DoubleClick Campaign Manager, Adform)
- narzędzia Google – Google Analytics 3 i Google Analytics 4, Google Tag Manager; analiza poprawności wdrożenia
- podstawowa znajomość HTML, JavaScript, SQL
- doświadczenie z CMS – doświadczenie w integracji systemów CMS z narzędziami analitycznymi
- podstawowa znajomość DSP (DV360, Adform, itp.)
- doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu feedami produktowymi
Co oferujemy
To oferujemy
- zatrudnienie w oparciu na umowę o pracę
- zdobywanie wiedzy od praktyków oraz cenne doświadczenie
- dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
- pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, oferty pracownicze)