Powrót
Aplikuj
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków
- Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz z obszaru HR.
- Monitorowanie kluczowych wskaźników HR.
- Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zatrudnienia i wynagrodzenia.
- Tworzenie i rozwijanie narzędzi wspomagających raportowanie i analizę dużych baz danych.
- Udział w budżetowaniu, prognozowaniu i kontrolowaniu kosztów wynagrodzeń.
- Weryfikowanie rynkowej konkurencyjności wynagrodzeń i benefitów oraz efektywności kosztowej.
- Sprawozdawczość finansowa i niefinansowa w zakresie HR na potrzeby różnych instytucji zewnętrznych.
- Wsparcie analityczne pozostałych komórek HR oraz działu płac w zakresie zadań administracyjnych.
Nasze oczekiwania
Nasze wymagania
- Doświadczenie na stanowisku analityka lub o podobnym charakterze pracy w zakresie danych HR-owych.
- Zaawansowana znajomość MS Office, w szczególności MS Excel.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
- Bardzo dobra znajomość metody analiz danych oraz trendów rynkowych (w zakresie wynagrodzeń, benefitów).
- Znajomość SAP HR..
- Praktyczna znajomość procesów HR-owych.
- Umiejętność nadawania priorytetów, systematyczność, dokładność.
Co oferujemy
To oferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego.
- prywatną opiekę medyczna.
- pakiet ubezpieczeniowy.
- dobrą atmosferę, przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą.